Hittade den här utmaningen

Hittade den här utmaningen hos en tjej. Den kallas för måndagsfrågor men jag gör de idag :D
 
Om du fick leva ...
 
...i en annan tid, vilken tid skulle det vara?
50-60 talet! Jag skulle vilja uppleva den tiden med alla snygga kläder och bilar. När tjejerna hade fina klänningar men vida underkjolar, fina hår uppsättningar. När bilarna såg ut som bilar och det gick att skilja på bil modellerna. Deras fik såg så härliga ut, inredningen och servitriserna på rullskridskor :D
 
 
...som ett djur, vilket djur vill du vara?
Oj jag skulle nog vilja vara en bondkatt hos en snäll familj. Få bo på en bondgård och springa runt som man vill. Smita in i huset och kura ner sig i sängen och blir klappad på.
 
 
...i en film, vilken film väljer du?
Sista natten med gänget skulle jag villja vara med i. Det verkar vara en sådan härlig tid, bara glida runt i jänkare och lyssna på musik.
 
 
 
...i en viss ålder resten av livet, vilken ålder blir det då? 
24 år verkar vara en bra ålder för då är man fortfarande unge men ändå mogen och tillräckligt vuxen att fatta bra beslut.
 
 
... en annan persons liv, vem vill du leva som?
Oj det är inget jag direkt tänkt på. Jag skulle nog inte vilja leva någon annan persons liv, åtminstonde ingen som är en super kändis. Men jag skulle nog vilja testa på att leva som Bettie Page.

Ditt ord
Postat av: Felicia

Vilket eget liv man skulle ha som katten

puss

2012-08-28 @ 13:10:51
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Vad roligt och läsa
Jag säger mja *ler

2012-08-28 @ 14:26:09
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0