Lugn onsdags eftermiddag

Denna onsdags eftermiddag har varit lugn, har mest hängt i soffan och druckit en massa vatten. Jag är inte så duktig på att dricka vatten men jag hällde lite frusna hallon i glaset och vips så gick det mkt lättare att få i sig glas efter glas.
 
Har bläddrat igenom min braiga kokbok som jag fick utav mina föräldrar i julklapp (har jag för mig) för några år sen. Hittade många bra recept på diverse saker så det slutade med att jag tog fram ett block med post-it lappar. Markerade alla sidor med recept jag tänker prova samt de jag ofta brukar använda, på så sätt slipper man leta så mkt i boken.
 
Ska nog ta och ställa mig och baka en massa små kakor någon dag framöver. Inte för att jag själv är så jätte förtjust i att äta kakor( roligare att baka de) men jag har en sambo som gör det.
 
Tittade ut genom fönstren nyss och det ser ut att bli regn till kvällen. Det kan nog behövas så luften blir lite friskare och växtligheten behöver nog få sin beskärda del också. Hoppas det kan regna under natten så vi slipper det under dagen i morrn för jag hoppas på lika fint väder i morrn som vi har haft i dag :)
/M
 

 
 

Ditt ord
Postat av: Angelica

Ha en trevlig onsdagkväll :) Några roliga planer för helgen?

2012-08-15 @ 20:10:44
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com
Postat av: Lillgarden

Kul att läsa recept! :)

Sv: Ja bilar ska bara FUNKA! Man ska vrida nyckeln och sen ska det funka...

2012-08-15 @ 21:02:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bra tips i den boken, använder dden ytp jämt till bakning

2012-08-17 @ 11:06:23
URL: http://sarassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0