Mat i magen så nu finns ingen ursäkt

Vart en promenad med sophia och hundarna förut. Det var skönt att komma ut och röra på sig men satan vad kvavt det är ute.
 
Ska banne mig bli bättre på att komma ut och ta promenader. Kan ju lika gärna gå upp samtidigt som sambon åker till jobbet så kan jag sticka ut på en promenad då mitt semester vik har gått ut.
 
Nu har jag fått lite mat i magen så nu finns det ingen ursäkt till att inte dra igång med städningen. Tvättmaskinen är igång för fullt och blommorna är vattnade. Så nu är det bara resten kvar som damma, dammsuga, plocka och hänga tvätt.
/M
 

 
 

Ditt ord
Postat av: malin

skönt, bra start på dagen att knata iväg en runda. har ni några bra rundor i närheten eller går du bara lite vart som? :)

2012-08-12 @ 15:21:25
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

helgen har varit bra, ganska lugn.. själv? :) idag har jag bara gymmat (ovanligt va? ^^ ) burit ner lite till förrådet så nu får man plats i garderoben igen xD

2012-08-12 @ 15:37:44
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0