Om jag blir rik

Om jag skulle bli riktigt rik framöver så självklart skulle jag köpa ett hus men jag skulle även köpa mig en Plymouth rod runner. En riktigt muskelbil men tyvärr kostar det skjortan och lite till. Men drömma kan man ju alltid göra ;)
 
Det lutar dock emot att den dagen jag har fått fast jobb och sparat ihop pengar så får det bli en budget variant utav rod runnern. Det funkar ju det men men tills dess kan man ju alltid drömma stort.
/M
 

 

Ditt ord
Postat av: cajsa och beda

Åh vad kul att du är med och tävlar om veckans blogg! Lycka till!:D
Vinnare utses på måndag, håll utkik. Kram!

2012-08-18 @ 14:16:54
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se
Postat av: malin

haha jaa om man vore rik :D då skulle jag lägga pengar på hus först o främst, alla skulder bort o en fin bil :) jag har inga planer alls tills dess faktiskt :) ooooh jaaa vad kul :D:D:D:D

2012-08-18 @ 15:13:05
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0