Pinsamma kroppar

Min bil går som en dröm efter att älsklingen bytte bromsskivor samt balanserade däcken åt mig. Snacka om att man har en händig och underbar karl! <3
 
Nu har jag precis kommit ut från en varm och skön dusch. Känner mig som en ny människa nästan haha. Tittar för tillfället på Våra pinsamma kroppar, en himla intressant program. Det tar upp pinsamma saker som kan hända med våra kroppar och vad det finns för behandlingar för det.
 
Sen ska jag plocka fram lite chips och dipp som vi ska tugga i oss till ett avsnitt av morden i midsomer. Efter det så blir det banne mig sängen för min del. Hoppas på att vara piggare när jag vaknar i morrn :)

/M
 

 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Jennie & FrökenFlis

det är ett riktigt bra program, synd att jag missade det idag ;/

Kramar och hoppas ni har en riktigt mysig kväll :)

2012-08-08 @ 22:05:00
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0