Sista dagen

Fredag och i dag är min sista arbetsdagen på hemtjänsten i vingåker för sen går mitt sommarschema ut. Kommer sakna alla fina brukara jag har lärt känna under denna sommar.
 
Men förhoppningsvis så kanske personalen blir sjuka eller vill ha semester och då hoppas jag på att få kunna hoppa in och jobba. För jag har trivts jätte bra där, mer än vad jag trodde jag skulle göra från början.
 
Fredag som sagt och förmiddagen består av jobb sen ska jag sväng förbi scorett outlet och se ifall de har några boots/kängor som jag är ute efter. Hittade inga när jag var i norrköping i tisdags.
 
Efter lunch så blir det att bege sig ut i skogen med franken och leta efter svamp. Hoppas på bättre svamplycka denna gång :)

/M
 

Hoppas på mer svamp i dag :)
 

Ditt ord
Postat av: malin

brukar vara skönt med sista dagen men man saknar rutinerna ganska snabbt.. längtar själv tills jag jobbar igen och får lite ordning :) Hoppas du hittar någon svamp idag, kantareller är mumsigt!

2012-08-10 @ 11:35:14
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0