Tråkigt :(

Var ner till köttaffären förut  för att fylla på frysen med lite köttfärs. Pratade lite med han som jobbar där nere och det visade sig att han ska sluta :(
 
Jätte tråkigt då jag tycker han är super bra, man kan alltid råd fråga honom om hur man ska tillaga kött och vad som passar bästa att dricka till osv. Men jag hoppas att hans ersättare är lika bra som honom men det tror jag.
 
Nu har jag precis fått i mig lite lunch, vart en sallad från ica då det inte vart någon mat över till mig från gårdagens middag. Men jag klagar inte för jag tycker det är gott med sallad. 
 
Ska strax ner till arbetsförmedlingen på möte, hoppas på att det går lika snabbt och smidigt som det har gjorde de tidigare gångerna.
 
/M
 


 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Tråkigt när bra personal slutar, men få hoppas att nästa som kommer är minst lika bra.

Hoppas det gick bra hos arbetsförmedlingen (:

2012-08-29 @ 12:19:09
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: K O K O S

sv: Ja, det får man ju testa! :D

2012-08-29 @ 12:34:01
URL: http://kokos.webblogg.se
Postat av: malin

det är tråkigt när folk man är nöjd med eller tycker är bra sa sluta :( haha du får be om telenr o ringa för att rådfråga ändå ^^ nej men hoppas ersättaren är bra :) idag är det bara en månad kvar tills ni kommer till sthlm :D iiiiiih!

2012-08-29 @ 13:46:25
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0