Vad gör man en tråkig dag som denna

Det har regnat hela natten och lika så i morse. Man blir ju inte pigg på att ge sig ut i sådant väder men ibland så måste man. Det är tur att vi har så gulliga brukare som förgyller änns arbetsdag.
 
Resten utav denna trosdag kommer jag bara ta det lugnt, kallt och blåstig ute så man har ju inte lust att hitta på något sådär.
 
Men jag hade tänkt roa mig med att gå igenom och sortera alla bilder jag har på min externa hårddisk och det är en hel del bilder kan jag säga. Så det lär nog ta sin lilla tid :P
 
Vad ska ni ta och roa er med i dag? 
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin Westman

Skulle behöva gå igenom alla mina bilder jag också...Har en mapp med bilder på 8 GB som jag drar ut på att gå igenom xD

2012-08-09 @ 12:06:39
URL: http://malinwestman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0