Velig

Beställde ju löshår i helgen men avbeställde det då jag ångrade mig. Tror jag väntar tills jag åker till stockholm och kollar i affären där jag köpte mitt brun/svarta hår. Lättare att få perfekt hårfärg om man är i affären och kan kolla mot sitt eget hår.
 
Haha snacka om att man är velig utav sig :P Men det dröjer ett tag innan det bär av till sthlm så då hinner jag bestämma mig ifall jag ska ha löshår eller inte. Tänke även kolla på ett par schyssta jeans som jag har hittat i en affär där.
 
Åh kan inte månaden gå lite fortare för jag är så sugen på att shoppa samt träffa malin :)
/M

Ditt ord
Postat av: malin

lättare att att köpa när man ser hur det är på samma gång så man inte ångrar sig sen.. kostar ju ändå en slant! hoppas också det går fort :D kommer bli jätte skoj :D

2012-08-21 @ 19:37:46
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0