What to do..?

Har suttit uppe någon timme, tittat på teve och försökt vakna till liv. Det går så där, det grå trista vädret ute gör ju inte att man blir piggare.
 
I dag har jag inget inplanerat och inga måste förutom disken. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Man kanske skulle vara så duktig och rensa samt sortera i garderoberna plus byrålådorna jag har.
 
Tänke ju shoppa lite när jag ska till norrköping i mitten av september och då är det ju alltid bra om det finns lite plats i garderoben för mina fynd :)
 
Vad ska ni hitta på i dag och har ni några bra filmtips så tar jag gärna emot de :)

/M
 


Ditt ord
Postat av: F▲NNIE

Med mig är det toppenbra! själv då? :)

2012-08-22 @ 09:55:06
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se
Postat av: malin

haha rensa garderoben så kan jag köpa av dig xD min garderob är tom xD hahaha! åh det var billigt med 200kr för håret men säkrast att kolla så man blir helt nöjd.. älskar dom två nedersta jackorna i inlägget oven :D vad spännande! vill också tatuera mig men blir en julklapp från sambon ^^

2012-08-22 @ 11:00:06
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0