Födelsedagspresenter och kylslaget väder

Älsklingen öppnade sina födelsedagspresenter från mig i gårkväll och han var väldigt glad. Det är ju inte det lättaste att komma på saker till honom att köpa men enligt mig själv tycker jag att jag lyckades bra denna gång.
 
Han fick lite sailor öl, öl funkar alltid även fast det inte förtärs så ofta utav herrn längre. Sen tycker jag flaskorna var riktigt snygga också. Tycke även ölen passade bra till den andra presenten som bestod utav en liten radiostyrd helikopter som man flyger med inomhus.
 
Kan ju säga att den testades med än gång så fort batterierna satt i kontrolldosan. Min söta älskling, även fast han fyllde 25 år så bor det fortfarande en 10 åring inom honom ibland :)
 
Var ju bra kallt i morse men nu fick jag reda på att det har varit -17 grader ute. Och här har jag gått runt och trott att det bara har varit -7 grader då det stått så på mobilen. Haha snacka om att bli lite lurad men tur det för annars hade jag väl inte satt min fot utanför dörren :P
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0