Förfrusna näshår

Onsdagen har spenderat med att ta det lugnt. Hunnit med ett besök hemma hos mina föräldrar sen har jag fixat naglarna. Filat till och lackat de så nu ser de någorlunda snygga ut.
 
Fixade biffwok till middag i dag och det föll sambon i smaken. Efter att ha slumrat en lite stund i soffan så åkte vi ut till sköldinge. Sambon försvann till garaget och själv traskade jag ner till svärmos lokal då de hade öppet hus i kväll.
 
Satt och tjattrade med henne och en utav kims mostrar som var där nere. Vi pratade om allt från debatten om att man inte får ha pepparkaksgubbar i luciatågen längre till att folk jämt ska skriva ut klago statusar på fb.
 
Påvägen hem så hämtade vi upp sophias hundar som vi ska va hundvakt åt under natten. Hon ville inte lämna zelma själv under natten då lillfisen hade lyckats tugga i sig en innebandboll natten till i dag. Men hon mår bättre nu efter att ha spytt och varit en sväng hos vetrinären.
 
Har roat mig med att läsa en skvallerblaska och ska glo en lite stund på teve innan det är dags att gå ut på en liten kisspromenad. Det är så förbaskat kallt ute så näshåren nästan förfryser så jag hoppas på att hundarna kissar fort sen.
/M
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0