Fy fan vad skönt det var!

Fy tusan vad skönt det var att krypa ner i sängen i morse, bara ligga och dra sig 1-2 timmar. Nu är jag fixad, har fått lite varm mat i magen och ska snart bege mig till norrköping.
 
Har bokat en tid hos roger i dag så han kan fylla i färgen på mina körsbär på bena. Men innan han ska få plåga mig så ska jag ta en runda på stan där. Se om man hittar något roligt, kanske kommer över någon mer julklapp till sambon.
 
Jag hoppas verkligen vägen till norrköping är bättre än vägarna här i stan för de är tametusan gropigare/spårigare än på en crossbana. Men det blir till att köra lugnt och jag hoppas mina medtrafikanter gör detsamma.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Va gött med lite ink ;) Hoppas du får en bra dag gumman :)

2012-12-07 @ 11:56:38
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Malin

usch för gropiga vägar. själv är jag less som fan på allt grus man drar in xD hoppas du hittar något kul i norrköping idag :) kika efter leggingsen :) mysigt med pizza och hemmamys..

2012-12-07 @ 15:06:49
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0