Host och snörvel

Arbetsintervjun gick bra tror jag, det är så svårt att veta men det känndes bra när jag gick där ifrån. Hur som haver så har jag gjort mitt bästa sen får man se ifall det räcker. Det var ialla fall en tjänst som personligassisten till en utvecklingsstörd ung tjej som jag var på intervju för.
 
Åkte upp till willys efteråt för att köpa lite glass och mer en halva parkeringen var full med bilar. Man såg inne i affären hur folk lassade på hur mkt saker som helst i kundvagnarna som nästan var överfulla. Vart lite fundersam och undrade ifall alla mat/läsk/snacks verkligen är nödvänigt och kommer gå åt. Handlar folk bara som tokar för att det är jul snart eller?
 
Har fått i mig en macka och en kopp teé så nu ska jag bädda ner mig i soffan. Snörvlar och hostar som en annan tok gör jag så i dag så SKA jag ta det lugnt.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Åh. Ska hålla tummarna för dig! :)
Haha känns bra att jag ska åka och storhandla sen då ;P

SV: Jo de är klart ^^

2012-12-21 @ 10:29:52
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Rockabilly Pinup Girl

Tack :) har kollat på den jätte länge och hela tiden har det funnits en kvar och nu hängde den där och väntade på mig ;)

2012-12-21 @ 10:49:53
URL: http://hotrodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0