Jag som hade hoppats..

Oordningen i lägenheten är bort städat, 3 maskiner tvätt har körts och hänger nu på tork. Fixade köttfärssås och makaroner till middag. Måste säga att jag lyckades få till köttfärsåsen förbannat bra denna gången, både sambon och jag tryckte i oss 2 portioner.
 
Resten utav kvällen kommer spenderar i tevesoffan och försöka krya på oss då vi båda känner oss hängiga. Min hals vill inte vara med mig utan har börjat svullna upp :( Vi mådde bra i går så vi hade planer på att dra till gymmet i kväll men de får vi hoppa över nu. Jag som äntligen hade hoppats på att komma igång med träningen efter 1 veckas vila.
 
Istället får jag kurera mig med teé, varm apelsinjuice, halstabletter samt ligga nerbäddad och bara ta det lugnt. Det är väl inte helt fy skam men det hade ju varit bättre om det hade varit på ens egna vilkor.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Mikaela

Usch jag är också krasslig, varit genom förkyld hela helgen. Krya på dig :)

sv; Jaa men eller hur :) verkligen! Det har jag absolut haft, även med min jobbiga förkylning. Hoppas din jul varit superbra :)

2012-12-26 @ 21:30:01
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se
Postat av: elin stridh

duktigt!

2012-12-26 @ 23:34:57
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0