Morgonhumör likt en T.Rex

Sovit dåligt i natt men gick upp när klockan ringde 6.30. Om jag hade fått valt hade jag gärna legat kvar i sängen men var tvungen att flytta på bilen innan kl 7 för att inte få p-böter. Var bara att välja mellan skönhetssömn eller p-bot, valet var enkelt.
 
Kände att jag hade ett morgonhumör likt en tyrannosaurus Rex så när jag kom upp så jag pussade snabbt på sambon som skulle till jobbet, sen kröp jag ner i sängen igen. Halv slumrade i 1 timme innan det var dags att dra på sig träningskläderna och åka med grannen till gymmet.
 
Har inga planer för dagen utan tänkte ta det som det kommer. Funderar på att ge mig ut i snövädret, det faller snöflingor lika stora som dasslock nästan. Tänkte köpta lite sushi till lunch då jag vart sugen på det i går kväll.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

hoppas humöret är lite bättre :) drygt med datumparkering.. själv knatade jag till gymmet och har ingen motivation till något just nu då dom stängt av vatten o värme för att fixa något. kallt! ska försöka dammsuga här hemma iallafall så får vi se om vattnet är igång ^^ sambon sa dock till klockan 20 men det kan ju inte stämma :O

2012-12-18 @ 12:32:11
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: kaffehörnan

Smart du är som tänker på bilen, man vill ju ej ha böter

2012-12-18 @ 14:13:21
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0