Morgontrött

Förstår inte att man ska vara så himla morgontrött även fast man har sovit ordentligt under natten. Måste nog bero på kylan för innan vinter slog till så var jag inte alls så här morgontrött.
 
Kom ialla fall upp i morse efter att ha snoozat 5 min, fick i mig lite frulle innan det var dags för gymmet med grannen. Vart i vanlig ordning konditionsträning och sen lite magövningar vilket känns i magen nu ^^
 
Ska hoppa in i duschen och sen bege mig iväg för lite handling då det fattas samt börjar ta slut på div saker som mjölk. Det går åt rikigt mkt mjölk nu för tiden hos oss efter som sambon oftast blandar sina protein shakes med mjölk, jag brukar ha mjölk i mitt tée samt dricka ett glas efter träningen som återhämtning.
 
Och inte är det billigt att köpa mjölk heller då vi måste köpa laktosfri mjölk för våra små magar. Det skiljer nästan 10 kr mellan vanlig och laktosfri mjölk lite beroende på vilken affär man handlar.
 
Nej dags att sluta babbla och hoppa in i duschen så man kommer något vart sen. Ha en fin måndag!
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Mjölk finns nästan aldrig hemma hos oss, människor är inte gjorda för att dricka mjölk - egentligen. Dessutom är jag också laktos, men istället för att byta ut till laktosfri så skippar jag det hellre helt. Filmjölk/yoghurt däremot tål jag och äter rätt mycket av.

2012-12-10 @ 10:48:41
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Malin

ett tips är att blanda shaken 50/50 mjölk & vatten eller bara vatten. jag kör enbart vatten men sambon har börjat med hälften. smaken är ingen skillnad då heller ^^ laktosfri mjölk kostar ju skjortan! dricker dock aldrig vanlig mjölk mer än har till flingor ibland eller gröten :) vad mysigt med bebis gos :D hoppas gymmet gick bra i morse.. jag började med kapslarna och det gav verkligen resultat på gymmet xD ökade mellan 10-20kg på vissa grejer :D dock hade jag en bra dag med knäna och kunde passa på :) jo jag har också ledsnat lite men samtidigt mysigt. Fast jag vill bara att dagarna ska passera den 21 december xD

2012-12-10 @ 15:45:22
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0