Nyårslöften

Dagen innan nyårsafton, har funderat lite på ifall man ska avlägga några nyårslöften inför 2013. Det ska ju gärna vara nyårslöften som utmanar än själv men samtidigt inte är tagna ur det blå och är ouppnåeliga.
 
Har kommit på några få men det får ta och räcka. Det ska ju inte kännas jobbigt att försöka hålla eller klara sina nyårslöften.
 
  • Fortsätta träna lika flitigt som jag gjort under vintern ´12
  • Försöka äta en bättre mat & hålla igen på godis, dricka & socker
  • Hitta ett jobb ev hitta en utbildning jag vill plugga till
  • Ta ännu bättre hand om mig själv, mina nära & kära
  • Invistera i ett bättre boende ifall det perfekta tillfället dyker upp
  • Lära mig något nytt ex svetsa
Har ni några nyårslöften för 2013, om vad är det för löften?
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Mathilde

SV: tack..

lycka till med dina löften, jag har inte kommit på några än, men skall klura lite på det. =(

2012-12-31 @ 01:16:57
URL: http://carmenmathilde.blogg.se
Postat av: Bettan

har kommit fram till att nyårslöftet inte är min grej ;)

SV; Tack är skit nöjd.

låter mysigt, jag ska på lite fest :)

2012-12-31 @ 09:00:29
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Bettan

har kommit fram till att nyårslöftet inte är min grej ;)

SV; Tack är skit nöjd.

låter mysigt, jag ska på lite fest :)

2012-12-31 @ 09:00:29
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0