Utvilad

Vilodag från gymmet innebär även sovmorgon vilket jag ha njutit av i fulla drag. Känner mig nu som en pigg och utvilad människa.
 
Har varit hemma hos min mor nu på förmiddagen och hjälpt henne lite med den nya mobilen hon har köpt. Hon är faktisk en riktig fena på att använda sin touch mobil. Det ända hon behövde hjälp med var att hitta vart minneskortet skulle sitta i mobilen.
 
Hjälpte henne att klicka hem skärmskydd och ett flipfodrar från fyndiq istället för att hon skulle gå ner på stan och köpa det dyrt på ex expert. Man spar ju in några hundralappar som man kan lägga på annat.
 
Nu lite mer slappa, få lite mat i magen och sen röja i köket.
 
Händer det något kul hos er i dag? :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

skönt med vilodag :) touch-mobilerna är oftast lättare för de äldre.. jo jag tänkte detsamma. mena vad som än händer OM det händer så komme vi ju inte undan OM det nu blir UNDERGÅNG. menar då finns ju inget kvar ^^ hehehe

2012-12-12 @ 12:50:13
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Ellinore Lundin

Tack så mycket. Hoppas du haft en bra dag än så länge :)

2012-12-12 @ 14:47:39
URL: http://www.nattstad.se/ellinorelundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0