Vill sova några timmar till

Usch jag har sovit som en kratta i natt, tror även jag fick lite feber under natten. Drömt konstig har jag gjort också, kommer inte direkt ihåg drömmarna förutom att de var hel knasiga.
 
Mendans jag log och drog min några extra minuter i sängen så fixade älsklingen teé åt mig ❤ Sitter och avnjuter den koppen i soffan nu framflör teven.
 
Vi ska bege oss ut till sköldingen om en lite stund, dock inte så lockande väder ute. Det är grått, halt och jag tror till och med att det regnar/duggar. En perfekt dag att dra täcket över huvudet och spendera dagen i sängen ifall ni frågar mig.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

åh samma som här då ^^ huuua! vilket skitväder.. ska vara +grader hela veckan för vår del här i stan.. kände mig jätte hängig igår, smått idag med men vill röra på mig ^^ fast som du säger är ju vädret inte alltför lockande.. hoppas ni får en bra dag!

2012-12-30 @ 11:11:29
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0