Dag 33

Hobby

Oj jag har ingen direkt hobby hobby sådär, när jag var yngre så hade jag det. Då levde jag för allt vad hästar hette men la det dock på hyllan under mitten av gymnasietiden pga tidsbrist. Tanken är att jag någon gång i framtiden skall ta upp det igen.

Annars så tycker jag om att inreda rum. Att gå runt i affärer och kolla på gardiner, tapeter, möbler, prydnadsaker och fantisera om hur man kan försöka sätta ihop och kombinera saker. Lika så med kläder hur man kan sätta ihop olika outfits och gärna då med olika basplagg som grunden.

Sen tycker jag om att pyssla, göra egna kort som jul kort och födelsedagskort. Måla om gamla ramar så de får ett nytt liv.
/M

 

 

 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0