Dag 40

Hur en helg ser ut för mig

En typisk helg för mig ser ut som så att det blir en hel del mys med min sambo. Vi brukar ta sovmorgon både lördag och söndag. Sen brukar han oftas åka ut till garaget och fixa med bilen. Själv brukar jag antingen städa, träffa vänner eller åka ut till min svärmor och pyssla i hennes lokal. På kvällarna brukar vi titta på teve/film och bara ta det lungt.




Ditt ord
Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

svar:

de brukar lansera det nån månad eller så efter testperioden vi kör nu som är på 10 dagar, sen ska det sammanfattas och efter det kommer dom skicka ut det öppet för alla :)



hoppas du själv får en bra dag :)

2012-02-09 @ 12:30:52
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0