Det pirrar i kroppen

Det riktigt pirrar i kroppen då det känns som att våren har kommit hit. Ännu bättre mår man när man får höra mullret av motorcyklar och jänkare med V8 motorer. Det är som ljuv musik för mina öronen och ett teckan på våren.

Gårdagen var kanon, det var bra drag på statt med en massa bra live band. Dock så var både älskligen och jag lite små sega så vid gick hem vid tolv tiden. Stora festen är ju ikväll så vi vill vara riktigt pigga och laddade då.

Vi startade den här dagen med mys och sen frukost/lunch på sultans. Jag tog en sväng på stan och det var fullt med folk där nere vilket är kul, brukar ju inte vara så mkt liv och rörelser här annars. Körde ut mitt hjärta till garaget för en stund sen och nu sitter jag här och bara slappar.

Ska snart ta tag och plocka iordningn i lägenheten och sen fixa till mig lite.
/M


Bilder från i går (klicka på bilden för att den ska bli större)





Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0