Ett besök på sjukhuset & frisören

Vart en tidigt morgon för mig i dag jag skulle till sjukhuset på morgonen. Pratade md en läkare på kirurgmotagningen angående mina gallstena. Hon tycket det var bäst att plocka bort stenarna så nu är jag uppsatt på en väntelista för operation.

En planerings sköterska ska ta kontakt med mig i veckan som kommer så skall vi disskutera lite angående operationen. Jag var helt inställde på när jag åkte dit att jag skulle behöva tjata och försöka övertala läkaren till att plocka bort stenarna men det behövdes inte. Skönt att ha med en läkare som är på samma våglängd som än själv.

Stannade till en sväng hemma hos mina föräldrar sen för att informera om hur det hade gått på sjukhuset. Sen åkte jag ner på stan då jag hade en till hos min hårfrisör. Vi färgade hela håret så nu är det riktigt korpsvart, klippte bort de kluvna topparna. Sen satte vi in rött löshår baktill så det ser ut som att jag har rött underhår. Man får ta till alla knep när det inte funkar att färga med hårfärg.

Vart super nökd med resultatet men det brukar jag ju alltid bli när jag går där ifrån. Väl ute så höll jag på att frysa ihjäl, fick till och med ha vantarna på mig när jag skulle köra hem.

En väldigt sen lunch är intagen och snart ska jag ta tag i disken, efter det blir det till att ta det lugnt och vänta på att hjärtat ska komma hem från jobbet.

/M



Ditt ord
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva , antingensom inlägg eller i min blogg, om några RB personer som du inspireras av och vad den stilen är för dig? :)

2012-02-10 @ 23:57:06
URL: http://sofiahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0