Friday and i´m in love with you

Redan fredag, jisses vad fort denna vecka har gott. Man kan summera denna vecka med ett ord, SNÖ!

Det har kommit för mkt snö för att jag ska gilla det. Fast nu är solen framme och tempen börjar stiga uppåt så jag hoppas att alla snö smällter bort fort.

Från det ena till det andra så luktar det snus i hela lägenheten, det luktar inte illa men tycker bättre om doften av rengöringsmedel :P Älsklingen håller nämligen på att göra en dubbelsatts med snus, det skall tydligen stå i ugnen i 36 h har jag för mig.

Så för att skingra doften av snus så har jag vädrat hela lägenheten och så fick jag ett sug efter att städa så dammtrasan kom fram. Dammade av alla prydnadssaker samt möblerat om de lite. Tänk att så lite som att flytta runt på lite prydnadssaker kan göra så mkt.

Nej ta ett varv med snabeldraken innan mitt hjärta kommer hem. Ska kolla min bil i dag då vi inte orkade göra det i går.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0