Jävla skit väder, jävla skit alltihop

Pissigt jävla väder ute som dessutom har gjort så det har blixthalkan ut. Det är så illa att bussbolaget här i stan har ställt in alla sina turer, både stads -och landsortstrafiken. De har gjort det för att 2 bussar redan har glidigt av vägen och vill inte riskera att fler gör det samt att någon resenär blir skadad.

Annars så är mitt humör pissigt  pga av att denna månad får jag bara ut 800 kr från a-kassan. Jippi för de pengarna räcker ju verkligen till att betala mina räkningar eller inte! Ja det är väl en jävla tur att man har hamstrat lite pengar på ett sparkonto.

Pissigt väder, pissigt humör, det ser ut blir en pissig dag så därför tänker jag hålla mig hemma och för mig själv!

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0