Ny dag, ny vecka

Kickstartade dagen med att träna igenom kroppen liten. Det känns att det var ett bra tag sen jag tränade sist men det ska det bli ändring på.

Tog en promenad ner på stan, köpte hårfärg inne på hm samt postade ett brev. Var jätte fint väder ute idag, solen lyste så när jag ändå var ute så passade jag på att ta en långpromenad.

Väl hemma färgade jag mitt löshår så det nu matchar mitt eget hår, kan vara bra ifall jag känner för att sätta i det någon gång. Tog tag i disken och dammsög lägenheten inna jag fick ett ryck och målade naglarna. Hade först tänkt göra en fransk manikyr med det känns så tråkigt med vita tippar så det fick bli glittra istället.

Det ser lite roligare ut och jag vart jätte nöjd med resultatet. När naglarna var fixade så började jag med middagen så det nästan var klar när älsklingen kom hem.

Jag tittar nu på glee och mitt hjärta är ute i sköldinge då han skulle hämta hem sitt bilbatteri som han har haft på laddning där ute.
/M


Så nöjd med resultatet. Vad tycker ni?

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0