Så jävla härligt med balkong

Efter att ha tagit tag i vardagsbestyren här hemma så bytte jag sängkläder och satte igång en masik tvätt. Sen kände jag att det var dags att ta tag i balkongen och ge fräscha upp den efter vintern.

Sopade rent balkonggolvet och ställde iordning stolarna samt plockade bort ljusslingan från i vintras. Sen avslutade jag med att sätta mig där ute och bara njuta utav det underbara vädret.

Jag verkligen känner hur jag/kroppen vaknar till liv mer och mer ju närmar vi närmar oss våren. Det finns ingen härligare än en blå himmel, plusgrader, varma ljumna vindar och en stor sol.

Nu sitter jag för tillfället i soffan coh laddar inför middagen, skall försöka fixa iordning en smarrig biffcurry gryta. Efter som det är plusgrader och fint väder ute så passar jag på att vädra igenom lägenheten, skönt att få in lite frisk luft.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0