Teé och bloggar

Åkte och storhandlade när mitt hjärta kom hem från garaget, handlade för nästan 900 kr. Men då har vi mat för 3 veckor, behöver bara kompletteringshandla lite. Så i runda slag kommer väl det landa totalt på ca 1100 kr för all mat totalt på 3 veckor och det gott folk tycker jag inte är illa pinkat speciellt inte när man har en karl som äter som en häst.

Kvällen har spenderats i soffan med min fina karl, han har spelat tevespel samt tittat på teve. Själv har jag druckit teé och läs en hel uppsjö utav diverse bloggar. Vissa mer intressanta än andra, fastar mest för bloggar som handlar om mode, hår, smink och inredning.

Men nu gott folk ska jag stänga ner mig lilla dator och bädda ner mig i sängen för en god natts sömn. Tänkte slå på stort och försöka gå upp samtidigt som karln i morrn, wish me luck!

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0