Underbart promenadsväder

Tisdag i dag och jag har inte gjort så speciellt mkt i dag. Mötte upp madde vid 13 tiden utanför våra portar, tog en sväng ner på stan. Gjorde ett stopp hos min frissa då madde skulle kolla ifall hon kunde klippa en frisyr hon är intresserad utav.

Sen tog vi en promenad runt stan så charlie skulle somna. Det tog en liten stund innan han slog igen sina små ögon men sen som han som en stock. Det har varit helt underbart promenadsväder ute, soligt och vindstilla.

Medans charlie sov som bäst passade vi på att ta en mysig fika på CL. Efter att ha mummsat i oss cheesecake/hallonpaj och snackat skit en stund tog vi ett varv inne på lindex och hm. Vi hittade dock inget som föll oss i smaken. Vi avslutade med att gå ett varv inne på åhléns innan vi sen gick hem.

Väl hemma tog jag tag i disken, sprang sen ner och flyttade bilen till andra sidan gatan då det är parkeringsförbud i morrn på den gatan jag stod på tidigare under dagen.

Nu ligger hjärtat och jag i soffan och låter middagen sjunka ner, vart rårakor till middag.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0