Besök hos frissan

Madde och jag tog en fika på CL där vi pratade bort ca 1½ timme om bl.a jobb. Efter fikat gick jag en sväng inne på åhléns och kollade ifall de hade fått in något skoj.

Kl 13 satte jag mig i frissör stolen inne på heaven or hell då vera skulle färga mitt underhår rött. Hon började med att bleka det då mitt hår är svart. Efter ursköljningen så var det betydligt ljusare och skiftade i allt från orang, blont till ljus ljus brunt.

Sen slängde hon i den röda färgen som fick sitter ett bra tag då vi verkligen ville att det skulle ta. Jag har ju ett knepigt hår som gör att färgen ibland inte fäster utan typ bara rinner av.

Slutresultatet vart kanon bra både jag och vera vart super nöjda över att resultate var så bra. Det vart verkligen över våran förväntan.

Slänger upp en bild på hur mitt hår såg ut efter att vi hade blekt det. Bild på slutresultatet får ni senare i kväll ;)

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0