Dag 1



En lite presentation av mig.
Mitt hela namn är Madelene Maria, kort och gott så blir det oftast madde.
Jag blir 25 år till sommare och bor i Katrineholm som ligger i Sörmland. Jag bor sedan lite
mer än 1½ år tillsammans men min fästman.
Innan jag träffade honom hade jag kortare förhållande med killar som i det stora
hela var egoistiska svin. De fick än att inte känna sig speciellt uppskattade, en egenskap
min kära fästman absolut inte besitter.
Innan jag vart tillsammans med honom var jag en riktigt party prinssesa som festade i
stort sett varje helg. Det började med förfester för att sen göra krogen osäkert innan man drog ihop efterfester som ibland kunde hålla på ända fram till tidig morgon.
Jag måste dock poängtera att jag drack alkohol kanske 2 utav 10 gånger jag festade. Oftast så festade jag nykter då jag inte alls såg/ser poängen med att supa sig redlöst full. Oftast när jag gick ut och festade var för att umgås med vänner, träffa nytt folk och bara vara social.
Jag var förmodligen väldigt rastlös inom mig vilket jag inte är längre.
Nu har jag hittat lugnet inom mig och tycker det är skönare att vara hemma en hel helg
och bara umgås med min sambo. Eller sammla ihop några vänner för att titta på film eller ha spelkväll.
Mina vänner är de finaste som finns, de finns där för mig i vått och torrt.
Jag kan verkligen lita på de och de ger en energi och stöttare än.
Till vardags så jobbar jag som tandsköterska, har dock bara ett vikariat som varierar i tjänstgöringsgrad. Det innebär att jag delvis är arbetslös i olika grader vilket ibland är jobbit då det är tusen papper som skall fyllas i till höger och vänster för att man ska få ut de pengar man har rätt till.
Högsta önskan nu är att kunna få en fast tjäns så man slipper fylla i en massa papper samt känna oron över pengar. Men det är bara att kämpa och tänka positivt.
Det här får räcka som presentation.
/M


Ditt ord
Postat av: Natha

Finaste madde <3

2012-01-04 @ 23:42:20
Postat av: Maddiie

Tack gumman <3

2012-01-05 @ 09:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0