Dag 13

Min favorit plats.

Jag är en riktigt soldyrkare så min favorit plats är i solen. Finns ingen härligare än att känna solen värma upp änns kropp. Man känner hur värmen från solen gör så man får en massa engerig och blir på bra humör. Kunna ligga på en gräsmatta i solen med bara bikini på sig, fy fan vad härligt eller att hoppa ner i sjön för att svalka ner sig.

Tänk att en varm sommardag köra iväg på en biltur och sen stanna till för en picknig i det gröna. Lägga ut en filt som man kan ligga på och bara få njuta av naturen, solen och ett underbart sällskap. Så länge det finns sol och underbart sällskap så kommer det alltid att vara min favorit plats.

/M

 

 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0