Dag 18

3 saker jag vill förändra med mig själv


Jag har direkt inget jag vill ändra på mig själv, jag trivs och tycker om mig som jag är. Men är det något så skulle jag vilja att kroppen var lite fastare och tightare. Men det går ju att fixa lätt genom att äta nyttigare och att träna. Måste bara få arslet ut vagnen och se till och börja träna regelbundet.

Något annat skulle väl vara att mitt hår inte skulle vara så knepigt att färga. Jag har ju glashår vilket gör att färgen fäster otroligt dåligt och att det tar lång tid innan håret blir mättat och behåller den färgen man har färgat det i. Det vore ju inte helt fel att ha ett mer lättfärgat hår.

Det tredje vore väl at jag skulle vilja ha lite mindre fötter, har stl 40-41. Det vore ju inte helt fel att ha stl 38-39 på skor. Men det är ingen jag lider över att jag har stora fötter, man står stadigare på joden då :P

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0