Dag 29

Berätta lite ur min barndom + bilder

Vi bodde i lägenhet när jag var liten vilket jag dock inte har något minne utav. Vi flyttade sen till radhus när jag var drygt 2 år. Kommer ihåg att mamma berättade att jag var uttråkad när vi höll på att flytta in i huset. Det resulterade i att jag hittade en rödkrita som jag ritade på tapeten i hallen som tyvärr var den som såg bäst ut i hela huset. Jag behöver väl inte nämna att mamma inte var allt för överlycklig på mig just då.

Pappa och jag i lägenheten på malmgatan.

Annars så har min barndom kretsat runt ett 4 bent stort djur, nämligen hästar. Jag fullkomligt älskade hästar och andades hästar i flera år. Tycker fortfarande om dessa 4 benta djur även fast jag inte rider längre. Jag höll på med hästar från att jag var 4-5 år tills jag vart 16 år då jag var tvungen att lägga det på hyllan då studierna tog för mkt tid.

 

 

En ridtur ute i snön,  kan inte va mer än 5 år på bilden tror jag.

 

Bild på mig när jag var ca 15 år, red och tog hand om en häst ute i bie ett tag

 

Så här glad var jag efter att ha blivit av med min tandställning. Tror jag

var 14 år när bilden togs.

 

 

 


Ditt ord
Postat av: Melissa Lavali - Vikt och Fotografering

sv: ja han var underbart vacker, var en kallblodstravare. Gick tyvärr bort när han fyllde 30, men mycket kul hann man med.

Gillar din stil btw, 50 tal är så himla snyggt så synd de inte finns lite mer tillfällen på vintern att kunna piffa till sig

2012-01-31 @ 20:47:35
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0