Dag 3

Min bästa vän.

Oj jag har många bra vänner som jag känt i flera år. Det finns 2 stycke som står mig riktigt nära om man då inte räknar in min kära karl. Tänkte att jag skulle skriva en lite presentation om de samt lägga upp en bild. En utav de som står mig närmast är en utav mina äldsta vänner.

Natha och jag vart riktigt bra vänner då jag var tillsammans med ett utav mina gammla ex som hon var vän med. Vad jag såg i honom vet jag inte ( skulle ha valt kimberly istället) med ur det uppbrotten så stärktes nathas och min vänskap. Det kan gå flera dagar samt veckor mellan gångerna innan vi ses men vi vet ändå var vi har varandra. Vi har varit med om många galna upptåg och slängt ur oss en massa roliga citat " smartare än självaste internet". Jag kan verkligen lita på henne och vet att hon finns där i vått och torrt för mig. Helt enkelt en underbar vän som dessutom är lika bichig som mig om inte värre ;)




Min andra nära vän bär samma namn som mig med stavar det lite annorlunda, Madeleine. Jag har för mig att vi lärde känna varandra precis efter att vi tagit stundenten. Vi har många gemensamma vänner så det är på den vägen våran väskap har växt fram. Hon är också en tjej jag vet finns där i vått och torrt för mig. Hon och jag bor grannar men även fast vi inte träffas så ofta ( bort port i port :P ) så vet vi ändå vart vi har våran vänskap. Det brukar bli en hel del fika och skvallrande när vi ses och vi har inga större problem med att prata bort en massa timar då.




Finare tjejkompisar än de finns det inte. Sen finns det självklart fler fina vänner jag skulle vilja skriva om som finns i mitt hjärta. Jag hoppas att de vet vilka de är ni alla är guldvärdas för mig <3

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0