Måndag

Jag är trött som bara den, sov som en kratta i natt. Kunde inte riktigt komma till ro utan låg mest bara och vred o vände på mig.

Dagen på jobbet har gått kanon bra även fast jag har varit trött. Vi har mest haft lagningar och undersökningar, vi avrundade dock arbetdagen med ett akutpass.

När jag kom hem så började jag fixa med middagen, älsklingen kom hem sen och hjälpte till. Det vart köttbullar och potatismos och det smakade så jävla gott!

Har läst igenom lite bloggar och glor nu på teven. Ska se ifall det finns något skoj att se på ikväll annars blir det nog till att leta upp någon bra film att se på.

I går kväll så tittade vi på filmen My best friend´s girl. Det var en grymt rolig film som jag lätt skulle kunna tänka mig att se igen om några månader.

Men nu för att hålla mig vaken så blir det lite Ben & jerry´s ice cream.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0