Musik

Har lyssnat på en massa gammla musik på youtube, bl.a the beatles och queens. Det är riktig musik och inte som i dagens läge då det mesta låter lika dant.

Lyssnade även på lite "ny" musik dock ingen pop utan rockabilly utav the go getters och vårat katrineholms band the johnny hootch gang.


Nej snart dags för sängen så man är skapligt pigg när man ska till sjukhuste i morrn. Btw listan på 50 dagar vart tydligen väligt populär, det visar ju vilka som är inne och läser här ;)

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Haha ja jag måste ju erkänna (men ja tror du visste de sen innan) att ja läser din blogg ;) tihi men den va bra så ja snodde den :) kram

2012-01-05 @ 23:46:39
Postat av: Maddiie

Nä jag var helt ovetande om att du läste min blogg ;) det är lugnt, jag snodde den från natha :P Kram

2012-01-06 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0