Små frusen

Bra dag på jobbet, hade högt tempo vilket gjorde att vi vart klara med våra patienter tidigare än vad det stod på schemat. kroppen sparkade inte bakut när jag käkade tacopajen till lunch idag, fast då hade jag ju o andra sidan skrapat bort allt sövel.

Det var rå kallt när jag åkte hem efter jobbet så det vart full värme på så jag skulle tina upp. Mötte älsklingen i dörren, pussade lite på honom innan han åke iväg till garaget.

Själv käkade jag lite middag och sitter nu i soffan och är små frusen. Tänkte att jag skulle ta tag i disken så kanske jag får upp lite värme i kroppen. Blir nog att avrunda med antingen en kopp te eller varm choklad.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0