Tacopaj

Söndag och vi har spenderat den genom att fika hemma hos mina föräldrar och firat min fars födelsedag i förskott. Efter fikat åkte hjärtat ut till garaget och jag fixade och donade här hemma.

Kollat på lite teve, lyssnat på lite musik och bara slappat. Tog en varmdusch förut och skämde bort mitt hår med en välbehövlig hårinpackning.

Nu står tacopajen i ugnen och det kurrar ordentligt i magen på mig, får dock vänta ca 15 min innan jag kan moffa i mig den. Efter maten så ska vi bege oss upp till willys för att handla lite, behöver bl.a frukost till älsklingen så han överlever veckan på jobbet.

Resten utav kvällen vet jag inte vad vi ska hitta på. Det blir förmodligen till att ta det lugnt, mysa och kolla på lite teve.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0