Fika på sultans och hjärta

Härlig dag på jobbet även fast det var segt att kliva upp i morse. Väl hemma vart det att byta om och sen bjöd älsklingen på lunch nere på sultans.
 
Tog en sväng ner på stan, var in på banken en sväng innan vi sen traskade hem. Ska läsa lite bloggar innan jag svidar om till träningskläder för att se bege mig hem till mina föräldrar. Hade nämligen tänke åka lite inlines och öva upp mig lite.
 
Sen vid halv 4 bär det av ner till frissan då det är dags att göra något med detta förbaskade hår. Vad det blir ja det återstår att se :P
 
Lägger upp två bilder så ni får se hur hjärtat ser ut som dessi fick utav mig i bröllopspresent.
/M
 

 
 
 

Ditt ord
Postat av: Jennifer

sv; tack detsamma !
Några planer för idag? :)

2012-07-24 @ 13:28:19
URL: http://nattstad.se/jennifeersassih
Postat av: anna

jodå, de kryper in pengar sakta men säkert :D snart e mobilen min hihi :D fick ihop 120 idag :D imorgon 500 förhoppningsvis :D va gör du då? Åhh najs hjärta ju :D

2012-07-24 @ 15:17:28
URL: http://thellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0