Godare än vad jag minns att de var

Älsklingen köpte werther´s orginal för ett tag sen då han vart sugen på att se ifall de var lika goda som han mindes. Själv kommer jag ihåg att jag inte var så jätte frälst i den.
 
Men jag tog en sådan karamel för någon dag sen och den smakade mkt bättre än vad jag mindes. Så ni brukar jag ta en sådan efter middagen då de säger att man ska ha någon sött efter maten. Men det räcker gott och väl med en då de är riktigt söta.
 
Har ni något godis ni tycker om nu som ni inte gjorde när ni var mindre?
/M
 


Ditt ord
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Gillade inte lakrits när jag var liten..

SV: Låter mysigt! :)

2012-07-27 @ 20:35:11
URL: http://sofiacyruskaulitz.blogg.se
Postat av: malin

jag ogillade lakrits men nu tycker jag om det ^^ dom där är sjukt goda men nästan lite för jag vet inte, inte söta, inte sliskiga men de är något! goda med såklart men... hehe! kanske fått avsmak på dom av alla åldringar i hemtjänsten.. ^^

2012-07-28 @ 06:33:41
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0