Gräsmonstret och pastell rutor

Mackan på subway var super god, tok en chicken teriyaki med vitlöksdressing. Den kommer jag helt klart att äta flera gånger! Vi tog med oss maten hem då det kom mörka moln lagom som vi skulle beställa.
 
Efter maten så vart det en powernap på lite mer än 1 timme. Sen åkte sophia och jag ner till sjön med hundarna så de fick bade lite. De var laddade för de satt och yla samt gnyde i bilen hela vägen ner ^^
 
Nu har jag kommit hem, ska läsa lite bloggar sen ska jag ta tag i disken. Fixa lite middag och sen blir det att färga utväxten.
 
Åh de har målat om nere i trappuppgången, istället för de grön spräckliga väggarna så är de nu vita med pastell färgade rutor. Helt klar mycket bättre än det förra men tycker de kunde ha skippat rutorna :P
/M
 


Mummsig värre
 
Sjömonstret zelma
 
Pastell rutor i trappuppgången

Ditt ord
Postat av: Bella

Gud vad gott ! Ha en toppen kväll kram :)

2012-07-26 @ 16:00:07
URL: http://barabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0