Halva arbetsveckan är gjord

Vad fort dagarna går, halva arbetsveckan har redan gått. Tiden springer fram när man har mycket att göra.
 
I dag har det varit grå trist väder ute under förmiddagen, det värsta är att man börjar nästan vänja sig vid det. Trött som bara den är jag också, ögonlocken var nästan tunga som bly när jag skulle åka hem.
 
Har fått i mig lite lunch nu så hoppas på att jag ska bli lite piggare. Ska strax byta om sen så ska jag hämta upp min mor så ska vi åka iväg och köpa målar färg. Ska även hjälpa henne att måla sen också.
 
Det ska även hinnas med en sväng ner till arbetsförmedlingen för att lämna in ett papper till de. Funder även på att hoppa in på åhléns och kolla på lite nya nagellack när jag ändå är nere på stan.
 
Vad ska ni hitta på resten utav denna onsdag? :)
/M
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0