Har värdens finaste mamma

Fikat var än en gång instället så istället för att gå hem så gick jag över till mamma. Lagom innan vi skulle åka upp till jysk så skickade min underbara sambo en bild på en bit smörgåstårta han skulle tycka i sig.
 
Jälva as! jag var ju mega hungrig då tanke var att jag skulle ha käkat lunch nere på stan. Åke ialla fall upp till jysk där min mor köpte en solsäng till trädgården.
 
Sen vart det ica maxi där hon bjöd mig på sallad, det var en sådan sallad man får ta och mixa själv. Snacka om att ha värdens finaste mamma :)
 
Åkte hem till henne och käkade innan vi sen plockade ihop solsängen. Nu är jag hemma och har precis tagit tag i den tråkiga disken.
 
Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och läsa en bok då det inte vart något sol väder ute.
/M
 
 


Ditt ord
Postat av: anna

kom hit så får du smaka min smörgåstårta hihi ;D

2012-07-04 @ 14:51:06
URL: http://thellan.blogg.se
Postat av: malin

ååååh mums! så himla gott med sallad på sommaren. underbart att man får blanda själv dessutom :) man kan testa på lite av varje! kanske man ska göra sig en sallad i morgon tro! idag blir det antingen blodpudding eller grilla hos svärföräldrarna, hmm! beror på hur stressad vi är.. måste iväg och uträtta lite ärenden senare :D

2012-07-04 @ 15:58:25
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Angelica

Yam yam vad gott. Ha en toppen fredag!

2012-07-06 @ 12:42:21
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0