Hårfärg och bokmal

Nu är håret nyfärgat och snyggt :) Kvällen har spenderats i soffan framför teven med mitt hjärtat. Han har skämt bort mig genom att dra med fingrarna fram och tillbaka över mina ben. Åh det är så himla skönt så jag ryser utav det.
 
Ska strax bädda ner mig i sängen och läsa lite i min bok innan det är dags att sova. I morrn blir det en lång arbetsdag på jobbet kör 6.50 till kl 17. Så jag lär nog vara skapligt slut i huvudet när jag kommer hem men det gör inte så mkt för sen har jag en veckas semester.
 
Natti natti på er :)
/M
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

skönt att bli lite bortskämd :) sambon brukar pilla runt med håret så jag slocknar xD somnar typ när nån ska hjälpa att fixa håret med ^^ så skönt men uppskattas kanske inte när man kollar film :P

2012-07-27 @ 09:40:33
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0