Härligt slö i kroppen

Var nere en sväng på stan och köpte 2 nya nagellack inne på åhléns. Inna det var dags att gå till arbetsförmedlingen så köpte min mor och jag varsin glass på den italienska glassaffären. Det smakade lika gott som alltid!
 
Segt som fan gick det på arbetsförmedlingen innan det var min tur, mitt möte tog typ 3 min sen kunde jag åka hem till mamma. Vi kastade oss över färgen och satte omedelbart igång med att måla det vita på baksidan av deras hus. Vi hann  med allt förutom taket på 1½ timme, det är inte illa.
 
När jag kom hem förut så vart det raka vägen in i duschen och nu sitter jag här och slöar. Ska börja med maten om en stund samt ta tag i disken. Skulle även behöva röja lite här hemma så det ser någorlunda rent och fint ut då min kusin kommer över på lunch i morrn.
 
Men innan jag tar tag i allt så ska jag avnjuta en fanta och titta klar på top model.
/M
 

 

Ditt ord
Postat av: Crola

Händer ikväll? :D

2012-07-18 @ 18:00:19
URL: http://crola.blogsofsweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0