Jobb & fika

Onsdag och på dagens schema står det först jobb och sen blir det fika på CL. Håller tummarna för att fikat blir av denna gång.
 
Hoppas även att det fina vädret från igår håller i sig i dag för då ska jag titta över en sväng till mamma och låna hennes gräsmatta så jag kan sola lite.
 
Nej här kan jag inte sitta o surra, dags att åka iväg till jobbet. Trevlig dag på er alla! :)
/M

Ditt ord
Postat av: malin

haha jag tror att jag är trött.. förstod inte vad du menade med att låna din mammas gräsmatta xD läste det flera gånger sedan kopplade det ^^ hahahahaha! solen är äntligen framme här med.. ska sola idag :D måste ju få lite färg :D

2012-07-04 @ 10:27:07
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0