Kallt med roligt

I går kväll så vart det rockabilly beach party nere vid djulö. Det var en del folk men långt ifrån så många som det stod på Fb att det skulle komma. Men men vad hada man förväntat sig igentligen när de lägger det samma helg som det är hot rod reunion.
 
Men musiken var helt okej och det var trevliga människor där. Träffade min mosters och min kusins gubbar som var där nere. Efter en stund där nere så vart det riktigt kyligt så det var tur att man tog med sig både kofta och jacka.
 
Jag kunde ju inte direkt dricka några öl/cider för att få upp värmen då jag var chaffis kvällen till äran. Utan istället var det bara till att traska runt så mkt som möjligt.
 
Vi kom hem vid 1 tiden på natten och jäklar så frusen jag var, händerna var typ stelfrusna så det var extra skönt att få krypa ner under täcket.
 
I dag skiner solen och det ska tydligen vara varmt ute enligt kims bror som var över för en stund sen. Vi ska strax röra oss till flen då vi ska kolla in vart älsklingen naprapat håller till då han ska dit på måndag. Sen blir det hem till svärföräldrarna då jag ska pyssla klart med den present jag håller på med.
/M
 
 


Ditt ord
Postat av: rebecca

hihi eller hu var den de!, tack, desamma! =)

2012-07-22 @ 10:57:27
URL: http://www.nattstad.se/Rebecca.J
Postat av: Nathalie

Tackar så mycket & önskar dig Detsamma :)

2012-07-22 @ 11:03:54
URL: http://lilqueen-n.blogspot.se/
Postat av: Betty Bones

Hotrod reunion OCH rockabillyfestival i katrineholm, fullproppad helg, konstigt att alla väljer datumet PRECIS innan lön?

2012-07-22 @ 13:47:40
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0