Kvavt väder ute

Arbetsdagen är avklarad, har även hunnit med att köra min mor till naprapaten. Vädret är rätt så ostadigt i dag, det är kvavt ute och det känns som det skulle kunna börja regna vilken sekund som helst.
 
Tråkigt att det ska vara så dåligt väder nu när det är power meet men jag antar att de som är där inte bryr sig så mkt. Så länge det är uppehåll och det finns öl/cider/grogg till hands så är väl de nöjda haha :P
 
Själv struntar vi i power meet i år, åkte ju på marknade förra året tycke dock inte det fanns mycket att hurra för. Så i år som sagt så hoppar vi över det och drar till Linköping/norrköping i morrn för shopping.
 
Nu i dag så har jag ialla fall få i mig lite lunch, svidat om från arbetskläderna och väntar på att min mor ska plinga. Ska hämta henne från naprapaten och sen ska vi åka ner till överskottsmarknaden och se ifall de har något roligt där.
 
Vad ska ni hitta på i dag?
/M

Ditt ord
Postat av: hanna ♡

va mysigt! :D

2012-07-06 @ 13:28:13
URL: http://heaa.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Sv: Tack detsamma! Ikväll har jag faktikst inga planer än. Hmm.. :) Själv då?

2012-07-06 @ 13:58:49
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0